27.04.20 ДОБРОГО ВСІМ ДНЯ!
У нас попереду 4 насичених дні.
Отож до навчання!
Але..... спочатку вітаємо Алінку з днем народження!!!!
Читання. Сонячні вітрила: с.74,75 – переказувати, с.75,76- читати в особах, с.77- виконати завдання.
Математика. Урок 1 (ч. 4) виконуємо в посібнику, в зошиті виконуємо №5, №8, №10. Після опрацювання надсилаємо у фото виконаної роботи. Вивчити формулу вартості, (ціни,
кількості). Отож до навчання!
Але..... спочатку вітаємо Алінку з днем народження!!!!
Читання. Сонячні вітрила: с.74,75 – переказувати, с.75,76- читати в особах, с.77- виконати завдання.
Природознавство. Починаємо вивчати нову тему «Організм людини».
Сьогодні ти дізнаєшся, з яких систем органів складається організм
людини та яке їх значення для життя людини. Про системи органів довідаєшся
з презентації за цим посиланням:
Переглянь учбовий фільм
і дізнайся з чого складається тіло людини, як працюють
різні органи, як важливо піклуватися про свій організм, щоб вирости сильним і
здоровим. Опрацюй у підручнику статтю «Організм людини» на с
142 – 144.
Образотворче мистецтво Ти вже не раз побував у
театрі. Пригадай, що таке театр, переглянувши презентацію за
цим посиланням:
Спробуй створити ескіз театральної афіши до однієї з вистав, яку ти бачив
у Вінницькому Академічному театрі ім. М. Садовського.
Пам'ятка для створення афіши
1. Театральна афіша
містить зображення і текст.
2. Зображення і текст на афішах мають бути
видними ще здалеку, щоб привертати увагу. Тому краще, коли зображення яскраве,
а текст стислий, але чіткий, яскравий.
3. Що
включає в себе афіша?
- Назву
вистави
- Дату
- Час
- Назву
театру
- Зображення
головного героя
Скористайся технологічною карткою під час
створення власної афіши.



Немає коментарів:
Дописати коментар