Вітаю усіх!
Продовжуємо наше дистанційне навчання.
Карантин -
це не канікули, а час, коли можна самовдосконалюватися.
Природознавство
Тема: Охорона
рослинного і тваринного світу.
Переглянь презентацію про причини зникнення
рослинного і тваринного світу, природоохоронні заходи та правила
поведінки на природі за посиланням:
https://docs.google.com/presentation/d/1AD1E1zzIaNRwlr9vqvkhJAva5CdHriSP/edit#slide=id.p1
Опрацюй в підручнику статтю "Охорона рослинного і тваринного світу" на с. 129 - 131.
https://docs.google.com/presentation/d/1AD1E1zzIaNRwlr9vqvkhJAva5CdHriSP/edit#slide=id.p1
Опрацюй в підручнику статтю "Охорона рослинного і тваринного світу" на с. 129 - 131.
Хвилинка відпочинку. Подивись
мультфільм «Пригоди лісових друзів. Охорона природи» за посиланням:
Бюро цікавинок
1. Я хочу вам розповісти, яка біда сталася у
Північній Африці.
Там знищували
гіпопотамів, щоб вони не руйнували береги річок, а внаслідок цього в річках
стало менше риби. Гіпопотами удобрювали дно річок, сприяючи розвиткові дрібних
організмів, якими живилася риба. Коли цих організмів поменшало, стало менше й
риби – їй не вистачало кому. Після припинення полювання становище
змінилося - риби в річках побільшало.
2. Оповита
легендою і квітка нарциса. Самозакоханий юнак Нарцис не любив у своєму житті
нікого, крім самого себе. Так і помер він, бо несила йому було відвести погляд
від власного відображення в струмку. А на землі на цьому місці виросла
духмяна біла квітка холодної краси. Зараз нарцис потребує охорони.
3.Потребує охорони і цариця наших водойм – латаття біле.
Наші предки називали її одолінь – травою, яка дозволяє подолати не тільки
відстань, але й чужі недобрі наміри, різні біди і напасті. Люди вкладали квітку
в ладанки і носили при собі як амулет.
Складіть
і запишіть у зошит правила поведінки в природі. Запам’ятайте їх і завжди
виконуйте!
Я квіточку
І в кору берізки
Не потопчу і не зруйную
І пташки
У водичку
Годівничку і шпаківню
А в саду і в лісі
|
посаджу я деревце.
не злякаю і не вб’ю.
я мурашник.
не буду рвати.
не кину я сміття. Нехай живе там
рибка.
ніж я не встромлю.
приладнаю для пташок.
|
Літ. читання Олег Буцень. Айстри. ст.156 - 157. Переказувати
оповідання (дівчаткам від імені Юлі, хлопчиками від імені Сергійка.
Цікаво знати!
Айстри — назва їх перекладається з давньогрецького слова
asteros — зірка. Давня легенда говорить про те, що айстра виросла з порошинки,
що впала із зірки. Існує повір’я: якщо вночі стати серед айстр і дуже сильно
прислухатися, то можна почути дуже тихий і ледь вловимий перегук — так айстри
спілкуються зі своїми сестрами-зірками. До Європи айстра приїхала з Китаю у
1728 р. У Франції її назвали «Царицею маргариток».
Відпочинь і полюбуйся красою айстр.
Математика Урок 14(ст.43 -45) .Запам'ятай формулу, за якою обчислюється об'єм паралелепіпеда. Вивчи правило на ст.44. №1 - 4 розв'яжи усно, в зошит запиши розв'язання №6, №7.
Образотворче мистецтво
Спробуй створити ілюстрацію до улюбленої казки.
Немає коментарів:
Дописати коментар