17 квітня
Нехай день буде ясним, а
настрій тільки прекрасним!
Українська мова Тема
уроку: Контрольне списування ( це завдання
для оцінювання, тому відправляй його у вайбер).
Нагадую: при виставленні оцінки враховується культура
оформлення письмової роботи, розмір, нахил, форма букв та орфографічні помилки.
Рослини навесні
З кожним
весняним днем стає тепліше. Рослини пробуджуються від зимового сну. Крізь
торішнє листя пробуджуються проліски, ряст, анемони. До появи листя зацвітають
верба і ліщина. Це кущі. А з дерев – вільха. Після вільхи зацвітають осика,
тополя. Інші дерева і кущі вкриваються зеленим листям, а потім
зацвітають.
Щовесни гине
багато беріз від ножів і сокир. Їх невміло підрубують, щоб зібрати сік. Він
витікає на землю і дерево гине. Не роби цього!
Математика. Закінчити
урок 23. Повторюємо формули, правила.
Читання. Розширюємо читацький кругозір. Прочитай оповідання сучасної
української письменниці Ірен Роздобудько
«Підкидьок».
Підкидьок
У мене була найбільша мрія: знайти підки́дька. Адже
мама категорично відмовлялася подарувати мені братика.
Ну й не треба, думала я, сама його знайду і принесу
додому!
Мені здавалося, що немовлята-підкидьки лежать на
кожному кроці, на кожній лаві у парку чи на порозі дитячої поліклініки.
Що таке буває, я дізналась із жалісної історії, яку
мені колись прочитала бабуся. А ще я подивилася фільм, який так і
називався — «Підкидьок». Отже, це правда!
О, мріяла я, мій малюк, якого я знайду, буде
рум’яним та розумним, він одразу обхопить мене за шию, а я понесу його не в
міліцію, а додому, мамі.
Ми купатимемо його, варитимемо йому кашу. А ще
краще — я буду віддавати йому свою порцію, я ж манної каші все одно терпіти не
можу.
А потім я гратимусь із ним у дворі на заздрість
усім, хто бавиться неживими ляльками.
Ось так я мріяла, нишпорячи очима по лавах, порогах
і кущах.
І нарешті трапилося диво! На міській алеї я знайшла
те, чого так довго шукала. На лаві самотньо сиділа маленька дівчинка з великим
рожевим бантом на голові. Я пильно роздивилася навколо: поруч нікого не було.
Бідна дівчинка!
І така гарненька! Так ось, якими вони бувають, ці
підкидьки...
Як добре, що я знайшла її першою!
Я підняла малу. Вона була доволі важка. Але я,
сопучи й зупиняючись на кожному кроці, понесла її додому. Дівча всміхалося та
щебетало щось мені на вухо.
Я ледве дісталася нашого третього поверху і
штовхнула двері ногою.
— Мамо, мамо, йди швидше! Я знайшла
дівчинку! — радісно закричала я. — Давай будемо її купати!
З кухні, витираючи руки об фартух, вийшла мама.
— О, господи... — тільки й змогла вимовити вона та
повільно опустилася на стілець, тримаючись за серце.
Тут дівчинка голосно заревіла й почала смикати мене
за коси.
Мама хутко зняла фартух, підхопила її на руки і
суворо звернулася до мене:
— Де ти її взяла?
Я пояснила. Мама разом із дитиною миттю вибігла з
хати. Я — слідом.
На алеї метушилася якась жінка, навколо неї зібрався
натовп на чолі з міліціонером.
Мама щось довго пояснювала і перепрошувала. Натовп
гудів, дехто сміявся, показуючи на мене пальцем. Жінка притискала до себе мого
підкидька і сварила маму.
... Додому ми поверталися мовчки.
— Ну невже ти не розумієш, — згодом сказала мама, —
що малюки — не гриби й не ростуть на кожному кроці?
-
Перекажіть оповідання своїм батькам.
Музичне мистецтво Тема: Тричастинна форма
музики (продовження)
Опрацювати теоретичний матеріал за посиланням:
сторінка
92
Виконати завдання: прослухати музику, виконати
пісні.
---------------------------------------------------------------------------
Бажаю успіхів!
# ЗАЛИШАЙСЯ
ВДОМА!

Немає коментарів:
Дописати коментар