середа, 6 травня 2020 р.

06.05.20 
 Доброго ранку, мої любі!
Учора багато з вас дуже плідно попрацювали. Ви - молодці!
Навчальний рік наближається до завершення, тому усім треба докласти зусиль. Попереду літні канікули!!!
Сьогодні ми знову зустрічаємося на 10.30 і 11.30 обидві групи разом.
Літературне читанняПопрацюйте з текстом та підготуйся переказувати.
Материнське щастя
          Гарячого літнього дня вивела гуска своїх маленьких жовтеньких гусенят на прогулянку. Вона показувала діткам великий світ Цей світ був зелений і радісний – перед гусенятами простягнувся величезний зелений луг. Гуска навчала діток скубти молоду травичку. Травичка була солодка, сонечко тепле й ласкаве, моріг м'якенький, світ співав багатьма голосами жучків, метеликів, комах. Гусенята були щасливі.
          Коли це налетіла чорна хмара, на землю впали краплі дощу. А потім посипались чималі, як горобині яєчка, градинки. Гусенята прибігли до мами, вона підняла крила й накрила ними дітей. Під крилами було тепло й затишно, гусенята чули, як нібито звідкись здалеку долинає гуркіт грому, виття вітру й стукіт градинок. Їм навіть стало весело: за материнськими крилами коїться щось страшне, а вони в теплі й затишку.
          Потім усе вщухло. Гусенятам схотілось мерщій на зелений луг, але мати не піднімала крил. Гусенята вимогливо запищали: «Випускай нас, мамо!»
          Тихо підняла мати крила. Гусенята вибігли на траву. Вони побачили, що в матері крила зранені, вирвано чимало пір’я. Мати тяжко дихала. Але світ навколо був такий радісний, сонечко сяяло так яскраво й лагідно, жучки, бджоли, джмелі співали так гарно, що гусенятам чомусь і на думку не спало поцікавитись: «Мамо, що з тобою?» І коли одне найменше й найслабше гусеня підійшло до мами й запитало: «Чого в тебе зранені крила?» – вона тихо відповіла: «Все добре, мій синку».
          Жовтенькі гусенята розсипались по траві. Мати була щаслива.

     Перевір, як ти зрозумів текст (Відповіді запиши у зошиті.)
1.    Що показувала мати своїм діткам?
         а) велике озеро;
         б) великий світ;
         в) велику галявину.
    2. На що були схожі градинки?
          а) на горобині яєчка;
          б) на курячі яєчка;
          в) на маленькі кульки.
    3. Гусенятам захотілось мерщій на зелений луг.
          а) тому, що їм набридло сидіти під крилами у мами;
          б) тому, що сонечко сяяло так яскраво й лагідно;
          в) тому, що припинився стукіт градинок.
   4.Чому мама ледве підняла крила?
          а) тому, що крила в неї були зранені;
          б) вони сильно змокли;
          в) не хотіла відпускати своїх діток.
    5. Допиши речення.
          Мати була щаслива, тому що… 
    6. Пронумеруй послідовність розгортання подій у тексті.
           __Мати була щаслива.
           __Гусенята вимогливо запищали: «Випускай нас, мамо».
           __Тихо підняла мати крила.
           __А потім посипались чималі, як горобині яєчка, градинки.
           __Вона показувала діткам великий світ.
    7. Дай відповідь на запитання.
          Чому гусенятам і на думку не спало поцікавитись, що з мамою?
     8. Продовжи речення.
          Поведінка найслабшого гусеняти відрізняється від поведінки інших гусенят тим, що …
Українська моваТема: Ми продовжуємо вивчати дієслова, що означають завершену і незавершену дію. На с.153 прочитай правило. Вивчи його напам'ять.
Виконай впр. 365. Випиши підкреслені дієслова у 2 стовпчики: в 1-й – дієслова, що означають завершену дію, в 2-й - дієслова, що означають незавершену дію. Списувати текст не потрібно.
Вправу 366 спиши, підкресли дієслова, укажи дію, яку вони  означають (зав. д. чи незав. д – скорочуй так).
Пограй у гру, поділи дієслова на групи, натискаючи на стрілочки: 

Математика. Урок 5. Сьогодні ти вчишся записувати множення чисел, у розряді десятків яких стоїть нуль. №4, №5 виконуємо в зошитах. №6 – заповни схеми в посібнику; поряд запиши вирази  та обчисли їх значення. Третю задачу придумувати не треба. №7 – склади рівняння та запиши розв'язання у зошиті. Зверну особливу увагу на розставляння дужок.(№9, №10 – не виконуєте) 
Я у світі. Тема: Природні скарби України. Господарська діяльність в деяких містах України.Попрацюй на онлайн уроці і дізнайся, чим багата наша держава. 
           
  Основи здоров’я. Тема: Навчання - найголовніша справа. Розвиток пам'яті і уваги. Практична робота: вправи  для тренування пам'яті і концентрації уваги.


Організуй свою роботу так, щоб вистачило часу на улюблені справи.
Бажаю успіхів!


Немає коментарів:

Дописати коментар