вівторок, 26 травня 2020 р.

26.05.20
Хай ранок буде ясним, 
а день позитивним та прекрасним! 
Вітаю усіх!
Вітаємо іменинницю! 
Гарного тобі дня, Алінко! 
Здійснення мрій! Справжніх друзів!
12.00 - зустрічаємося на ZOOM; 13.00 - там же ви зустрінетеся з вчителем англ. мови. (1гр).
До конференції підготуй літературне читання.Робота з літературним  твором.
                                 Чому ж посміхався Дмитро?
      Вісім хлопців – вихованців однієї школи – інтернату – у неділю пішли за околицю міста.
      За містом стояла висока гора, зразу ж за горою – урвище, а внизу – Дніпро. Хлопці сіли на горі. Зняли картузи й поклали їх під високою сосною, що росла над урвищем. Сіли на траву та й читають цікаву книжку.
       Раптом знявся вітер. Хлопці підняли голову від подиву: вітер був такий дужий, що на сосні зломило гілку. Вихром підхопило один картуз і понесло, понесло над урвищем, над Дніпром.
       Зник картуз у сірому вихорі, що покотився вже десь аж на протилежному березі Дніпра. Картузи були нові, вчора їх тільки видали. Ніхто ще не встиг зробити помітку на своєму картузі, а тут таке лихо: один картуз занесло бурею, а решту змішало, згорнуло в купу під сосною.
       Як тільки вщух шум вітру, хлопці кинулись до картузів.
       Сім хлопців бігли до сосни, кожному хотілося добігти швидше, бо знали ж усі, що одного картуза не вистачає.
       Кожен узяв картуза, який потрапив до рук. Повертаючись до того місця, де вони читали, хлопці здивувались: один їхній товариш, Дмитро Соколенко, сидить, як і сидів. Він не вставав, коли всі схопилися за картузом
        Сім хлопців, одягаючи картузи, йшли до Дмитра. Кожному з них хотілося щось запитати у Дмитра. Але, побачивши, як усміхається Дмитро, кожен з них нахилив голову й опустив очі. Хлопцям стало соромно.
       І то добре.
-       Дайте відповіді на запитання.
  1.Куди пішли хлопці?
  2. Скільки було хлопців?
  3. Що сталося від пориву вітру?
  4. Скільки хлопців кинулося до картузів?
  5. Пронумеруй послідовність розгортання подій у тексті. Запиши у зошиті.
  ___ Він не вставав, коли всі схопилися за картузи.
  ___Хлопцям стало соромно.
  ___ Раптом знявся вітер.
  ___ Картузи були нові, їх вчора тільки видали.
  ___ Сіли на траву й читали цікаву книжку.
  6.Чому один хлопець не побіг за картузом?
 Українська моваТема: Повторення вивченого про частини мови.
 І. Розглянь схему. Вона допоможе тобі пригадати те, що ти вивчив про іменник.
 ІІ. Спиши вірш. Підкресли іменники. Надпиши зверху скорочено рід (ч.р., ж.р.,с.р.). Розбери за будовою виділені слова. 
             Малюнок
Малювала білка дуба.
Де хатинка буде люба.
Де маленьке білченятко
Буде ранок зустрічати.
Де смішне веселе сонце
Затанцює у віконце,
Щоб побачить, як малятко
Учиться буквар читати.
Там слова є — Україна,
Тато, мама і родина.
ІІІ. Пригадай назви відмінків і питання, на які вони відповідають.
ІV. Спиши, ставлячи іменники у потрібному відмінку. Вкажи відмінок іменників.
       Колись у сиву (давнина), ходили по (Україна) старі люди, співали пісні про тяжке життя, про людські страждання, про (козаки), про щиру та вірну козацьку (дружба), складали казки та розповідали їх (діти).
  Вони грали на старовинному музичному (інструмент), який називається кобза. Тому цих людей називали кобзарями.
V.
 Пригадай, які іменники відносяться до власних назв, які до загальних.
Інформатика. Повторити теми по створенню презентацій ти  зможеш за посиланнями:
https://mydystantsijnenavchannia.blogspot.com/p/3.html
або
До зустрічі!

Немає коментарів:

Дописати коментар