вівторок, 19 травня 2020 р.

19.05.20                   
Доброго ранку, сонячного настрою, 
ранкової свіжості думок на весь день, 
бадьорості і натхнення.
Зустрічаємося на конференції 11год.00 хв дві групи.
Англ.мова - 13.00 (перша група)
Літературне читання. Прочитай текст « Колючі гості»
 Це було восени, коли з дерев уже осипалося листя. Гуляючи в саду, Христинка помітила, що під яблунею сидить їхня кицька Мурочка й щось розглядає. Дівчинка підійшла до неї й питає:
- Що ти тут видивляєшся, Мурочко? Мишку хочеш упіймати?
Та не звернула на Христинку ніякої уваги й продовжувала пильно дивитися на купку жовтого листя під яблунею.
Стала придивлятися до тієї купки й Христинка. І раптом помітила, що листячко ніби дихає, ворушиться. Ой, що там?
Христинка мерщій - до мами, яка поралася на городі, привела її до яблуні.
- Там хтось є, - показала рукою на купку листя, що дихало.
Мама взяла гіллячку, обережно розгребла його, а там – їжак. Стомився за ніч, блукаючи, і вмостився під яблунею відпочити.
- Ой, гарнесенький який! – плеснула в долоньки Христинка.
Їжачок і справді був симпатичний.
Мама передала Христинці гіллячку.
- Ти постережи його, щоб не втік, а я молока принесу, пригостимо.
Принесла, налила в блюдечко й поставила перед їжачком:
- Пий!
Їжачок посидів хвилинку, принюхуючись, а потім устромив носика в блюдечко й почав пити.
Мурка, що сиділа тут же, біля Христинки, побачила таке й теж захотіла поласувати молочком. Тільки підкралася до блюдечка, а їжачок на неї як чмихне, вона й відскочила.
Вихлебтавши молоко, їжачок подивився на Христинку та її маму блискучими намистинками очей, ніби подякував за частування, і поваго пошелестів від них.
Увечері, відчинивши двері веранди, Христинка загукала:
- Мамо! Мамо! А до нас гості!
Біля східців вона побачила двох великих і троє маленьких їжачків. Це їжак, якого вони з мамою пригостили уранці молоком, привів до них вечеряти свою сімю.
Налили у велику тарілку молока й поставили перед їжаками. Всі п’ятеро одразу ж обступили тарілку й ну дружно смакувати.
Після того сімя їжачків приходила ще кілька разів, і Христинка з мамою охоче пригощали усіх свіжим молоком.
Аж ось випав перший сніг. Їжаки не показувалися.
- Залягли на зиму спати, - пояснила Христинці мама.
І дівчинка почала чекати весни, щоб знову побачити своїх друзів.(Віра Оберемок)
Виконай завдання у зошиті
1. До якого жанру (вірш, казка чи щось інше) належить прочитаний твір? Запиши.____________________
2. Заповни таблицю.
Герої твору «Колючі гості»
Люди
Тварини


3. Розташуй пункти плану в правильній послідовності відповідно до змісту твору.
□ Сім’я їжачків.
□ Кицька під яблунею.
□ Гостинець для їжачка.
□ Знахідка у листі.
4. Продовж речення словами з тексту.
Події в тексті відбувалися пізньої осені, тому що ______________ .
Очі їжачка були схожі на _____________________ 
5.Запиши повну відповідь на запитання.
Де дівчинка знайшла їжачка?________________________
Чому їжачки не показувалися, коли випав перший сніг?
________________________________________________
6. Запиши, чому, на твою думку, оповідання Віри Оберемок «Колючі гості» має таку назву? (2-3 речення)__________
Українська мова .Тема: Повторення вивченого. Що ми знаємо про будову слова.
Пригадай правила.
  
Згрупуй слова відповідно до правопису, натискаючи на стрілочки:

     Виконай картку (надішли у вайбер).    

1.Спиши, уставляючи пропущені букви. Склади речення зі словом, яке містить найбільше звуків.
Ро...плавлений, бе…журно, ро...гублений, ро…шукати, бе…шумний, бе…платний, ро…чистити, бе…страшний, ро...відати, бе...крилий, ро...дати, бе...хмарний.
2.Від поданих слів за допомогою префіксів утвори нові слова, протилежні за значенням. Префікси познач.
Приїхати — ..., відчиняти — ...,
заходити — ..., віднести — ...,
вибігти — ..., розкласти — ...,
полетіти — ..., закопати — ....
3.Запиши речення, розкриваючи дужки. Прийменники підкресли, а префікси познач.
1. Учень (на)писав (на)дошці завдання. 2. Вечір (за)став туристів (за)селом. 3. Павлик (з)’їхав (з)гори на санчатах. 4. Грак (від)летів (від)гнізда. 5. Миколка першим (до)біг (до)фінішу.


















Музичне мистецтво. Повтори вивчені протягом року мелодії на сопілці. 
Інформатика. Повтори створення презентацій.
Успіхів !

3 коментарі: