середа, 20 травня 2020 р.

20.05.20 
Продовжуємо працювати дистанційно. 
Час зустрічі на конференції : 11.00 і 11.50. Працюють дві групи одночасно.
Математика. Повторюємо вивчені правила і за ними розв'язуємо задачі та приклади.
 Укр.мова. Корінь слова
1.    Із поданих слів склади речення; підкресли підмет і присудок. Познач корінь у виділених словах.
1)    на, зірка, угорі, ялинці, запалала, ясна;
2)    в, соловейко, зеленому, защебетав, лузі;
3)    сніжинки, повітрі, летять, у, легкі.
2.    Випиши спільнокореневі слова групами і познач у них корінь.
Риба, косити, вітер, дорога, вітряно, косар, рибонька, доріжка, вітерець,  рибальський, дорожній,  косарка, вітрила, рибак.
Закінчення слова
 1.Спиши речення, постав питання до виділених слів, познач закінчення.
 В річці біжуча вода. (Що?).  Таня хоче води. Вася п'є воду. Риби живуть у воді. Оленка добре плаває під водою.
Префікс
    1.Позначити корінь і префікс у поданих словах.
      Море, написати, позолота, обід, золотий, стріла, сховався, кожух,
   спинка, залізо, заліз, помагають, приніс, привезуть, прочитають, об’їдуть.
     2.Записати по 2 слова з префіксами при-, пере-, за-, на-.
 Суфікс
    1.Списати. Замість крапок вставити суфікси –ськ-, -цьк-, -зьк-.
       Сіль…ий, лікар…ий, завод…ий, моря…ий, Запорі…ий, бідня…ий,   
    сиріт…е, Миколаїв…ий, Черніве…ий, учнів…ий, чума…ий, полтав…ий
Літературне читання. Сьогодні ми попрацюємо над створенням віршів за задними римами. Запиши 
вірші у зошит. 


                            
 Я у світі.Тема: Земля - наш спільний дім. Необхідність взаємодопомоги, співпраці, охорони природи спільними зусиллями.
 
Земля — спільний дім для всіх людей.
Сучасне людство налічує тисячі народів, майже 200 держав, понад 6 млрд жителів. Серед всієї маси людей немає двох однакових осіб. Кожен має свої особливості.
-Як ви гадаєте, чи повинна Людина виконувати певні правила сумісного співіснування на Землі?
Давайте ми зараз з вами спробуємо їх скласти.
- Любити і шанувати Землю, яка благословляє життя і керує ним.
- Не ставити себе над іншими живими істотами і поводитися так, щоб вони не зникали.
- Бути вдячним рослинам і тваринам за їжу, яку маємо.
- Не завдавати шкоди багатствам Землі виробництвом зброї.
- Не наживатися на багатствах Землі, а відновлювати їх.
- Споживати багатства Землі раціонально, бо всі земляни мають на них однакові права.
Основи здоров’я.Тема: Творчі здібності дитини. Розвиток уяви.
Пропоную тобі декілька вправ для розвитку уяви.
Казки навпаки
Казки стануть цікавішими, якщо звичний сюжет дещо змінити. Наприклад, усі знають історію Колобка. А що, якщо б бабуся зліпила його не з тіста, а з глини? Мабуть, тоді його прогулянка лісом була б безпечнішою, а звірі вже не здавалися б такими страшними. 
Фантастичні гіпотези
Складіть  магічне запитання за шаблоном «що було б, якби + іменник + дієслово?» та вигадайте відповідь. Наприклад, «що було б, якби море співало/коти літали/квіти говорили?». 
Буріме
Буріме – класична літературна гра для розвитку уяви та мислення. Дітям потрібно дати готові римовані слова, з якими вони мають скласти невеликий вірш. Наприклад, квіти – діти, гілка – білка.
 
Тест на уяву
Правила цієї вправи доволі прості. Потрібно обрати будь-який предмет та вигадати якомога більше способів для його практичного використання. Наприклад, як можна використати маленький контейнер з-під іграшки «Кіндер»? Він чудово підійде для зберігання навушників, перстня, пари сережок тощо. 
*  *  *  
    День вишиванки в Україні відзначається в третій четвер травня. Чи маєте ви такий оберіг, як вишиванка?

Зроблено в Padlet

Немає коментарів:

Дописати коментар