Продовжуємо працювати дистанційно.
Час зустрічі на конференції : 11.00 і 11.50. Працюють дві групи одночасно.
Математика. Повторюємо вивчені
правила і за ними розв'язуємо задачі та приклади.
Укр.мова. Корінь
слова1. Із поданих слів склади речення; підкресли підмет і присудок. Познач корінь у виділених словах.
1) на, зірка, угорі, ялинці,
запалала, ясна;
2) в, соловейко, зеленому,
защебетав, лузі;
3) сніжинки, повітрі, летять, у, легкі.
2. Випиши спільнокореневі слова групами і познач у
них корінь.
Риба, косити, вітер, дорога, вітряно, косар, рибонька, доріжка, вітерець,
рибальський, дорожній, косарка, вітрила, рибак.
Закінчення слова
1.Спиши речення, постав питання до виділених
слів, познач закінчення.
В річці біжуча вода. (Що?). Таня хоче води.
Вася п'є воду. Риби живуть у воді. Оленка добре плаває під
водою.
Префікс
1.Позначити
корінь і префікс у поданих словах.
Море, написати, позолота, обід, золотий, стріла,
сховався, кожух,
спинка, залізо, заліз, помагають, приніс, привезуть,
прочитають, об’їдуть.
2.Записати
по 2 слова з префіксами при-, пере-, за-, на-.
Суфікс
1.Списати.
Замість крапок вставити суфікси –ськ-, -цьк-, -зьк-.
Сіль…ий, лікар…ий, завод…ий, моря…ий, Запорі…ий, бідня…ий,
сиріт…е,
Миколаїв…ий, Черніве…ий, учнів…ий, чума…ий, полтав…ий
Літературне читання. Сьогодні ми попрацюємо над створенням віршів за задними римами. Запиши
вірші у зошит.
Я у світі.Тема: Земля - наш спільний дім.
Необхідність взаємодопомоги, співпраці, охорони природи спільними зусиллями.
Земля
— спільний дім для всіх людей.
Сучасне людство налічує тисячі народів, майже 200 держав, понад 6 млрд
жителів. Серед всієї маси людей немає двох однакових осіб. Кожен має свої
особливості.
-Як ви гадаєте, чи повинна Людина виконувати певні правила
сумісного співіснування на Землі?
Давайте ми зараз з вами спробуємо
їх скласти.
-
Любити і шанувати Землю, яка благословляє життя і керує ним.
-
Не ставити себе над іншими живими істотами і поводитися так, щоб вони не
зникали.
-
Бути вдячним рослинам і тваринам за їжу, яку маємо.
-
Не завдавати шкоди багатствам Землі виробництвом зброї.
-
Не наживатися на багатствах Землі, а відновлювати їх.
-
Споживати багатства Землі раціонально, бо всі земляни мають на них однакові
права.
Основи здоров’я.Тема: Творчі здібності дитини. Розвиток уяви.
Пропоную тобі декілька вправ для розвитку уяви.
Пропоную тобі декілька вправ для розвитку уяви.
Казки навпаки
Казки стануть цікавішими, якщо
звичний сюжет дещо змінити. Наприклад, усі знають історію Колобка. А що, якщо б
бабуся зліпила його не з тіста, а з глини? Мабуть, тоді його прогулянка лісом
була б безпечнішою, а звірі вже не здавалися б такими страшними.
Фантастичні гіпотези
Складіть магічне запитання за
шаблоном «що було б, якби + іменник + дієслово?» та вигадайте відповідь.
Наприклад, «що було б, якби море співало/коти літали/квіти говорили?».
Буріме
Буріме – класична літературна
гра для розвитку уяви та мислення. Дітям потрібно дати готові римовані слова, з
якими вони мають скласти невеликий вірш. Наприклад, квіти – діти, гілка – білка.
Тест на уяву
Правила цієї вправи доволі прості. Потрібно обрати
будь-який предмет та вигадати якомога більше способів для його практичного
використання. Наприклад, як можна використати маленький контейнер з-під іграшки
«Кіндер»? Він чудово підійде для зберігання навушників, перстня, пари сережок
тощо.
* * *
День вишиванки в Україні відзначається
в третій четвер травня. Чи маєте ви такий оберіг, як вишиванка?








Немає коментарів:
Дописати коментар