ВІТАЮ УСІХ!
Добігає тиждень до свого логічного
завершення. І ось наша довгоочікувана п'ятниця. Сьогодні багатьох очікує сюрприз! Але все по порядку.
Час
зустрічі: 11.00 Місце зустрічі: ZOOM.Підготуйте зошити з
літературного читання, де склали вірші за поданими римами.
Літературне
читання. «СВ»,
ст.101 – 103, підготуйся до переказу. Опрацюй запитання та завдання на
ст.103-104.
Українська мова. Повторення
вивченого. Що ми знаємо про іменник.
1.Запишіть каліграфічно у зошит:
1.Запишіть каліграфічно у зошит:
Зз зам етіль
заметіль завія хурделиця хуртовина
- До якої відомої вам частини мови належать ці
слова?
- Доведіть, що це іменники.
- Доберіть до них ще слова-синоніми, запишіть
їх каліграфічно у зошит.
- Які з цих іменників утворені за
допомогою префікса? Виділіть префікс.
- Які іменники спільнокореневі?
- Зі словом хуртовина побудуйте і запишіть речення, визначте в
ньому головні і другорядні
члени.
- Що ви знаєте про іменник?
2.Спиши слова, визнач
рід іменників.
Ведмідь, поїзд, банкір, парасолька, береза, дідусь, ромашка, дитина, театр, агроном.
3.Пригадайте.
-
У яке море впадає ріка Дніпро?
- Яка річка
протікає у нашій місцевості?
- Які
українські брати-боксери відомі усьому світу?
- Хто з космонавтів
перший побував у космосі?
- Що ви можете сказати про слова-відповіді?
(Це власні назви, які
пишуться з великої букви).
- Доберіть загальну назву для
кожної групи власних назв.
1) Київ, Донецьк, Луганськ,
Полтава, Львів - …
2) Марія, Василь, Іван, Ольга, Йосип - …
3) Україна, Японія, Китай, Англія,
Італія - …
4) Шевченко, Іванов, Величко, Ткаченко - …
4.Випишіть іменники в 3 колонки (ч.р., ж.р., с.р.). Вставте букви.
М_даль, історі_, в_рблюд, неб_,
н_діля, інд_к, оз_ро, д_ректор.
-Підкресліть першу букву в словах і прочитайте, яку оцінку вам ставить
Іменник.
Математика. Виконай завдання на картці.
ГАРНИХ ВИХІДНИХ!


Немає коментарів:
Дописати коментар